Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 02/2025

02/2025. DOPOSAŻENIE JEDNOSTEK OSP Z TERENU MIASTA I GMINY SYCÓW


Opis projektu

Celem projektu jest zakup nowoczesnego sprzętu ratowniczo – gaśniczego dla jednostek OSP w Działoszy i Zawadzie, w celu zwiększenia skuteczności oraz bezpieczeństwa działań ratowniczych niezbędnych podczas akcji związanych z pożarami, klęskami żywiołowymi czy zabezpieczeniem imprez.
W ramach realizacji zadania planowany jest zakup specjalistycznego wyposażenia:
1. Hełm strażacki HEROS TITAN RAL – 2szt.
2. Zestaw ratownictwa medycznego PSP R1 w plecaku – 1szt.
3. Latarka do hełmu Mactronic M-FIRE 03 HL – 10szt.
4. Mundur wyjściowy OSP- 3 szt.
5. Buty specjalne Strażak – 8 par
6. Kurtka lekka ubrania  FHR – 3 szt.
7. Zestaw interwencyjny Set of irons FHU MAXXIMUS MOD – 1 szt.
8. Bosak strażacki NY Roof Hook – 1 szt.
9. Latarka kątowa bateryjna M-Fire AG Atex – 4 szt.
10. Wąż tłoczony RED 52/20 ŁA – OSW – 5 szt.
11. Wąż tłoczony RED 75/20 ŁA – OSW – 5 szt.
12. MS 462 C-M Pilarka spalinowa, 50 cm./20”, 36 RS – 1 szt.
13. Ubranie specjalne 2-cz FHR 008 Max PL/M – 2 szt.
Kompleksowe prowadzenie działań ratowniczo – gaśniczych na terenie wsi Działosza oraz Zawada, a także całej Gminy Syców, wymaga od strażaków posiadania wysokiej jakości sprzętu, niezbędnego                                do ratowania życia i mienia.
Zakup sprzętu pozwoli strażakom na skuteczniejsze reagowanie na zagrożenia  oraz efektywniejszą ochronę zdrowia i mienia mieszkańców.

Lokalizacja realizacji projektu

OSP Działosza, OSP Zawada

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
DOPOSAŻENIE JEDNOSTEK OSP Z TERENU MIASTA I GMINY SYCÓW

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), przekazujemy Pani/Panu poniższe informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

Administrator danych osobowych / Współadministrator

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Urząd Miasta i Gminy w Sycowie
ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców
reprezentowany przez Burmistrza

Dane kontaktowe AD / Współadministratora

Z AD można się skontaktować:
tel.: (62) 785 51 00
e-mail: urzad@sycow.pl

Inspektor Ochrony Danych

Naszym IOD jest mgr inż. Sebastian KOPACKI – iodo@sycow.pl

Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi w związku z art. 5a ust. 3 do 7 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz uchwałą Rady Miejskiej w Sycowie nr XVII/128/2025 z dnia 26 czerwca 2025 r. w sprawie zasad programu Sycowski Budżet Obywatelski na 2025 rok w celu zgłoszenia i realizacji projektu.

Okres, przez który będą przetwarzane

Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Odbiorcy danych / Podmioty przetwarzające

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty i organy państwowe na mocy obowiązującego prawa oraz podmioty świadczące usługi na rzecz administratora danych, którym powierzenie jest niezbędne do wykonania zadania (np. Google Ireland Limited – w przypadku użytkowników usług Google w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Szwajcarii – z siedzibą pod adresem Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia).

Prawa osoby, której dane dotyczą

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu. Informuję również, że powyższe uprawnienia, na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących, mogą być ograniczone lub wyłączone. W takim wypadku, skorzystanie z danego uprawnienia będzie niemożliwe.

Dodatkowe informacje

Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych oraz krajowe przepisy o ochronie danych osobowych. Pani/Pana dane co do zasady nie będą przetwarzane w celu podejmowania zautomatyzowanej decyzji i nie będą przetwarzane w celu profilowania.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla uczestnictwa w realizacji Budżetu Obywatelskiego, a ich niepodanie uczestnictwo takie uniemożliwia.