Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 14/2025

14/2025. BEZPIECZNY STRAŻAK – BEZPIECZNY MIESZKANIEC


Opis projektu

Projekt zgłoszony do budżetu obywatelskiego zakłada zakup nowego wyposażenia ochronnego dla strażaków OSP Syców. Planowane jest nabycie ubrań specjalnych, hełmów, butów, rękawic oraz kominiarek, które są niezbędne podczas prowadzenia akcji ratowniczo-gaśniczych. Nowy sprzęt poprawi bezpieczeństwo druhów oraz zwiększy skuteczność działań w sytuacjach zagrożenia życia i mienia. Realizacja projektu wpłynie także na podniesienie gotowości operacyjnej jednostki OSP Syców.
Wstępując w szeregi Ochotniczej Straży Pożarnej, ratownicy walczą  z pożarami, klęskami żywiołowymi, udzielają pomocy ofiarom wypadków - ratują ludzi i ich dobytek, często narażając własne zdrowie i życie. Bardzo istotne jest zatem odpowiednie wyposażenie strażaków w środki ochrony indywidualnej, gwarantujące im ochronę podczas prowadzonych działań. Zakup środków ochrony indywidualnej zapewni bezpieczeństwo druhom Ochotniczej Straży Pożarnej w Sycowie podczas prowadzonych, często niebezpiecznych działań, narażających ich życie i zdrowie. Ponadto zapewni im komfort pracy, co jest szczególnie istotne, ponieważ strażacy biorą udział w wielogodzinnych działaniach na miejscu zdarzenia w pełnym umundurowaniu, niezależnie od pory dnia oraz warunków atmosferycznych.
W ramach zadania planowany jest zakup następującego sprzętu i wyposażenie:
-Ubranie specjalne FHR008 - 4 komplety
-Hełm GALLET F1 XF - 4 sztuki
-Buty specjalne Red Fighter - 2 pary
-Rękawice Proline EVO Compact BEIGE (piaskowe )- 2 pary
-Hełm MP2 HI-VIS LUMI - 6 sztuk
-Kominiarka strażacka PBI BALLYCLARE - 1 sztuka

Lokalizacja realizacji projektu

Ochotnicza Straż Pożarna w Sycowie                              

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
BEZPIECZNY STRAŻAK – BEZPIECZNY MIESZKANIEC

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), przekazujemy Pani/Panu poniższe informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

Administrator danych osobowych / Współadministrator

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Urząd Miasta i Gminy w Sycowie
ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców
reprezentowany przez Burmistrza

Dane kontaktowe AD / Współadministratora

Z AD można się skontaktować:
tel.: (62) 785 51 00
e-mail: urzad@sycow.pl

Inspektor Ochrony Danych

Naszym IOD jest mgr inż. Sebastian KOPACKI – iodo@sycow.pl

Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi w związku z art. 5a ust. 3 do 7 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz uchwałą Rady Miejskiej w Sycowie nr XVII/128/2025 z dnia 26 czerwca 2025 r. w sprawie zasad programu Sycowski Budżet Obywatelski na 2025 rok w celu zgłoszenia i realizacji projektu.

Okres, przez który będą przetwarzane

Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Odbiorcy danych / Podmioty przetwarzające

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty i organy państwowe na mocy obowiązującego prawa oraz podmioty świadczące usługi na rzecz administratora danych, którym powierzenie jest niezbędne do wykonania zadania (np. Google Ireland Limited – w przypadku użytkowników usług Google w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Szwajcarii – z siedzibą pod adresem Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia).

Prawa osoby, której dane dotyczą

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu. Informuję również, że powyższe uprawnienia, na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących, mogą być ograniczone lub wyłączone. W takim wypadku, skorzystanie z danego uprawnienia będzie niemożliwe.

Dodatkowe informacje

Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych oraz krajowe przepisy o ochronie danych osobowych. Pani/Pana dane co do zasady nie będą przetwarzane w celu podejmowania zautomatyzowanej decyzji i nie będą przetwarzane w celu profilowania.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla uczestnictwa w realizacji Budżetu Obywatelskiego, a ich niepodanie uczestnictwo takie uniemożliwia.